سایر مقالات آنیک

چگونه آدرس خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟ و این کار چه مزیتی برای ما دارد؟

صفحه اصلی | بلاگ | چگونه آدرس خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟ و این کار چه مزیتی برای ما دارد؟
ثبت آدرس

ثبت آدرس در گوگل مپ این امکان را به شما می‌دهد که اگر وبسایت ندارید، مشتری بتواند با یک سرچ ساده در گوگل شما را پیدا کند. این امکان برای کسب‌وکارها و فروشگاه‌هایی که فروش حضوری دارند، خیلی مفید می باشد.

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها را به خود مشغول کرده این است که چگونه آدرس خود را در گوگل مپ برای مشتریانم ثبت کنم ؟

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم ثبت آدرس در گوگل مپ (Google Map) را به شما آموزش دهیم.

قدم اول برای ثبت آدرس خود باید وارد سایت Google Map شوید.
نکته: برای ثبت آدرس حتما باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید. اگر اکانت جیمیل ندارید، بهتر است قبل از ثبت آدرس یک اکانت جیمیل برای خود بسازید.

با وارد شدن به این صفحه، گوکل مپ به طور پیش فرض شهر و منطقه ای که در آن سکونت دارید را برای شما می‌آورد.
شما با کلیک کردن و کشیدن ماوس می‌توانید در نقشه جابجا شده و به دنبال موقعیت و آدرس خود بگردید.

بعد از اینکه موقعیت موردنظر را پیدا کردید، از منوی سمت چپ روی گزینه Add a missing place کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه پنجره ای برای شما باز می شود که باید اطلاعات دقیق را وارد کنید. در بخش “name” نام شرکت یا فروشگاه، در بخش “category” نوع دسته بندی کسب‌وکار و در بخش “location” آدرس دقیق خود را به انگلیسی وارد کرده و همچنین موقعیت دقیق مکانی را از روی نقشه انتخاب کنید و دکمه Done را بزنید. سپس از فلش مقابل جمله Add phone ,hours, website میتوانید اطلاعات تکمیلی مانند شماره تماس و ساعت‌های کاری و وبسایت و عکس از محیط کار را اضافه کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه Send گوگل مپ پیامی به شما خواهد داد که آدرس شما ثبت شد.

به همین سادگی و در سریعترین حالت آدرس شما روی گوگل مپ ثبت شد. فقط باید منتظر باشید تا اطلاعات شما توسط گوگل تایید شود.

این کار چه مزیتی برای ما دارد؟

اولین مزیت این کار این است که مخاطبان و مشتریان بتوانند شما را راحت پیدا کنند. حتی اگر آن‌ها لوکیشن شما را نداشته باشند، با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانند شما را پیدا کنند. این مزیت برای فروشگاه‌هایی که فروش حضوری دارند میتواند بسیار مفید واقع شود.

یکی دیگر از مزیت‌های ثبت آدرس در گوگل مپ این است که وقتی شما اطلاعات تماس خود را وارد کرده‌اید، مشتریان به راحتی میتوانند با شما تماس برقرار کرده و به همین راحتی ارتباط میان شما و مشتری برقرار شود.

همچنین با دیدن تصاویر محل کار شما راحتتر به شما اعتماد می‌کنند زیرا که متوجه میشوند که کسب و کار شما حضور جدی و واقعی دارد. به علاوه نرخ کلیک کسب و کارهایی که تصاویر مربوط به محصولات و خدمات خود را در گوگل مپ قرار می‌دهند، 35 درصد بیشتر از سایر کسب و کارها است. همچنین این کسب و کارها 42 درصد درخواست مستقیم دریافت می‌کنند.

مهم‌ترین مزیت این کار این است که ثبت آدرس در گوگل مپ به شما اعتبار میبخشد. با حضور در گوگل مپ، داشتن شماره تماس، آدرس وب‌سایت و تصاویر خوب مطمئن باشید که اعتبار کسب و کار شما به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

همچنین شما امکان کامنت گذاشتن درباره لوکیشن را دارید. اگر بتوانید رضایت مخاطب را همیشه جلب کنید تا برایتان نظر مثبت بنویسند، مطمئن باشید مشتریان خیلی راحتتر به شما اعتماد خواهند کرد.

پس تا امروز اگر کسب‌وکار خود را در گوگل مپ ثبت نکردید، همین حالا دست به کار شوید و از آموزش‌های ما استفاده کنید. نحوه ثبت آدرس در گوگل مپ را به طور دقیق در این مقاله برای شما قرار داده ایم.

منتظر نظرات و سوالات شما عزیزان هستیم.
برای راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *