سایر مقالات آنیک

معرفی بهترین ابزارهای تولید محتوای با کیفیت با موبایل

صفحه اصلی | بلاگ | معرفی بهترین ابزارهای تولید محتوای با کیفیت با موبایل
تولیدمحتوا با موبایل

تولیدمحتوا با موبایل میانبری برای خلاقانه تر کردن محتوای شما و بهتر دیده شدن در میان رقبا می باشد.

امروزه با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی، اهمیت تولید محتوا بر هیچکس پوشیده نیست. هر نفر حداقل چندین اکانت در فضای سوشال مدیا دارد اما اگر بخواهیم برای هر کدام از اکانت‌ها محتوای جذابی بسازیم وقت بسیاری را در طول روز از دست می‌دهیم؛ چه بسا که همیشه به کامپیوتر دسترسی نداریم.

در این مقاله قصد داریم بگوییم با همین گوشی موبایلی که همیشه در جیب دارید به راحتی می‌توانید به سلیقه خودتان تولید محتوا کرده و زمان بیشتری را صرفه‌جویی کنید.

مزیت تولیدمحتوا با موبایل در این است که شما در هرجا که باشید می‌توانید به ابزارهای تولید محتوای خود دسترسی داشته باشید. مثلاً در سفر با دیدن یک منظره‌ی زیبا می‌توانید از آن عکس بگیرید، با اپ‌های موبایلی عکس را ادیت کنید، نوشته‌ی مورد نظر خود را روی عکس بنویسید و از آن به عنوان استوری استفاده کنید.

به سادگی می‌توان هرگونه تولید محتوا را با موبایل انجام داد. مانند تولید محتوای تصویری، ویدئویی، صوتی، نوشتاری و ….
فقط کافیست ابزارهای آن را بشناسید، خلاقیت خود را به کار بگیرید و از آپدیت‌های جدید باخبر باشید.

 

تولیدمحتوا با موبایل

در ادامه به معرفی 5 ابزار مهم و کاربردی پرداخته‌ایم:

  • Inshot

    بهترین و کامل‌ترین اپ برای تولید محتوا. ویرایش عکس، ویرایش ویدئو، ویرایش صدا، ساخت پست و استوری های جذاب، ساخت کاور عکس و حتی ساخت لوگوموشن های ساده از جمله قابلیت‌های اینشات می‌باشد.
    می‌توان گفت اینشات در سال‌های اخیر با آپدیت‌های بی نظیرش جایگزینی برای نرم افزارهایی همچون پریمیر و افترافکت شده و کاربر را از سیستم کامپوتری بی نیاز کرده است.

  • Canva

    اگر به دنبال تولید محتوای حرفه ای با انواع قالب‌ها هستید باید بدانید هیچ برنامه ای به راحتی و کاملی Canva پاسخگوی نیازهای شما نخواهد بود. بهترین کاربرد آن برای ساخت پست و استوری‌های متحرک و جذاب است. اما برای کارهای دیگر مانند ساخت فایل ارائه یا کارت پستال هم کاربرد دارد.
    به طور کلی Canva با قالب‌های آماده‌ای که ارائه می‌دهد برای طراحی و تولید محتوا در کوتاه‌ترین زمان بسیار مناسب است.

  • Picsart

    قدرتمندترین برنامه ویرایش تصویر. این برنامه تمام قابلیت‌های مربوط به ویرایش عکس مانند افکت‌های گوناگون، تنظیمات نور و روشنایی، تنظیم اندازه‌ی عکس و … را شامل می‌شود.
    علاوه بر این، شما با پیکس‌آرت کلاژهای بسیار حرفه ای هم میتوانید بسازید.
    به راحتی می‌توان گفت پیکس‌آرت همان فتوشاپ برای گوشی‌های موبایلی است.

  • Kinemaster

    با وجود افزایش امکانات  KineMaster، همچنان کار با این اپلیکیشن ساده و لذت بخش است. این اپ برای ویرایش ویدئو و در کل تولیدمحتوای ویدئویی بسیار مناسب می‌باشد.
    با ورود به برنامه، کافیست هر تعداد ویدئو یا عکسی که می‌خواهید را اضافه کنید تا بعد از آن نوبت به ویرایش برسد. جدا از رابط کاربری به مراتب بهتر، بزرگترین تفاوت KineMaster نسبت به گذشته مربوط به همین قسمت ویرایش می‌شود.

  • Lexis Audio Editor

    یک برنامه‌ی کامل و پر امکانات برای ضبط و ویرایش فایل‌های صوتی است و ابزارهای بسیار مناسبی را در اختیار شما می‌گذارد که بی شک سیستم کاهش نویز و صدا های مزاحم جزء برترین‌های آن به شمار می‌رود. در این برنامه می‌توانید هر قسمت را به دلخواهتان برش دهید و یا اینکه تکه‌ای از فایل را بی صدا کنید. همچنین بهتر است بدانید که این برنامه مجهز به یک پلیر داخلی هم می‌باشد.

کلام آخر :

تولیدمحتوا با موبایل می تواند کلید ورود شما به دنیای دیجیتال و دیده شدن شما باشد. سعی کنید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و پیام خود را به گوش مخاطبان و مشتریان خود برسانید.

به طور کلی هر سال اپلیکیشن‌های مختلفی برای تولید محتوا عرضه می‌شود اما شما باید بدانید کدامیک برای شما بهترین گزینه است تا در وقت خود صرفه‌جویی کرده و به هدف تولید محتوای جذاب برسید.
در این مقاله به چگونگی تولید محتوای آسان با موبایل پرداختیم و بهترین ابزارهای آن را معرفی کردیم. اگر صاحب یک کسب‌ و کار هستید، توصیه‌ی ما این است که اهمیت تولید محتوا در حوزه‌ی تبلیغات و فروش را جدی بگیرید.
خوشحال می‌شویم اگر نظرات یا سوالات خود را با تیم تولید محتوای آنیک در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *